La Liga: Újabb abroncsgyártó a profi labdarúgás világában



















A gumis cég reklámfelületeket kap a La ligában szereplő csapatok stadionjaiban lévő palánkokon, a 2014/15-ös szezonban.
Sang Kyu Lee, a Kumho elnöke elégedettségét fejezte ki a megállapodás miatt, amivel – ahogy fogalmaz – számos potenciális Kumho vásárlót érhetnek el és tovább öregbíthetik a márkanevet.

„A La Liga, Spanyolország legnézetteb sportesemény sorozata. Az ezeken való jelenlét a magas minőséget társítja a Kumho termékekhez.”

A Kumho egyébként nem viccel ha sportmarketingről van szó. Szponzorációs szerződés köti ugyanis az NBA-ben szereplő Los Angeles Lakers-höz, vagy az Auto GP World Series-hez.

A mostani szerződés pénzügyi hátterét nem hozták nyilvánosságra.
,Az abroncsgyártók marketing osztályain belül, előszeretettel használt eszköz a sportmarketing, illetve a szponzoráció.
Erről a témáról írtam egy rövidebb összefoglaló cikket, amiből megismerhettétek, milyen fontosabb szerződéseket ütöttek nyélbe az abroncspiac résztvevői és a labdarúgó klubok. (Ezt a posztot nem érdemes kihagyni>> )

A legújabb közös szál a gumiabroncs cégek és a labdarúgás világa között, a koreai Kumho nevéhez fűződik, amely a spanyol labdarúgó szövetséggel kötött megállapodást, válva ezzel a teljes La Liga szponzorává.