Tudatosabb abroncs vásárlók vagyunk?

Egy jól felkészült oldal nem csupán általános termékinformációkat tartalmaz, de jó minőségű termékfotók, EU-s gumiabroncs címke értékek, szakcikkek és egyéb érdekességekkel segítik a vásárlókat.

Az online vásárlók uganis egyre érettebben mozognak a webshopok „polcai között.”Bár a példa az Egyesült Államokból való, az európai fogyasztókra is igaz a trend.

1600 abroncsvásárlás vizsgálata és 1 év kutatómunka után a következő konzekvenciák születtek:

  • A vásárlások 70 százalékát komoly online kutatómunka  előzte meg. (Abroncs tesztek felhasználói vélemények, abroncscímke összehasonlítások.)
  • A gumiabroncs szervizben végbement vásárlások 40 százaléka valamelyik online csatornán indult.
Ti mennyire járjátok körbe az abroncsvásárlást? Kinek kéritek ki a véleményét? Mi az amit hiányoltok a Marso weboldaláról? Írjátok meg válaszaitokat FB oldalunkon! Minden kommentet előre is köszönünk!
,Matthew Walker, a Tireweb marketing vezetője számolt be arról az – amerikai – kutatásról, melyből az derül ki, jóval több időt töltünk online kutatással, hogy az abroncsvásárláshoz vezető utat a lehető legnagyobb hatékonysággal tegyük meg.
Sőt, eleve többen vásárolnak online autógumikat.

„Az utóbbi években jelentős változás ment végbe az abroncsvásárlók magatartásában. Emiatt a gumiabroncs szervizeknek és webshopoknak létfontosságú a megfelelő vevői tájékoztatás.