Bridgestone-nal és BMW-vel Hannibal nyomában

Az utazás első napjának célja egy 170 kilométeres szakasz teljesítése volt, majd a második nap – egy hosszabb szakaszt követően (325 km) – a Zell am See-t érintve jutott el a csapat Velence közelébe. Az alpesi úton bőven volt lehetőség tesztelni egy elektromos autó viselkedését téli körülmények között. És persze a Bridgestone Blizzak LM-500, illetve z i8 esetében a Blizzak LM-32 téli abroncsok húzóerejét.

A harmadik nap igazi megpróbáltatás volt a maga 600 kilométeres hosszával. Természetesen az akkumulátorokat fullig töltötték indulás előtt. A „versenyzők” pihentek egyet Firenze közelében.
A negyedik napon Róma kaotikus forgalmával is megismerkehetett a győztes trió – bár erről lehet lemondtak volna – de a végcélt, a római Colosseumot sikerült elérni.






















A BMW i3-asra szerelt, Ologic technológiával készült abroncsról , az Ecopia EP500-ról már olvashattatok. Az utolsó napot egy tesztpályán zárták a sofőrök, ahol többek között ezt az abroncsot is kipróbálhatták. Lehetőségük nyílt továbbá a téli-nyári gumik közötti különbség megtapasztaására. Például a Potenza S001 segítségével.
,Hannibal Tour 2014. Így nevezték a Bridgestone és az Auto Bild közös online kampányát, melynek három szerencsés nyertese részt
vehetett a München-Róma túrán melyet a teljesen elektromos hajtású BMW i3 és a hybrid hajtású BMW i8 modelleken tettek meg.

A négynapos kirándulás kezdőpontja a müncheni BMW Welt volt. A három győztes még sohasem vezetett elektromos autót a mostani alkalom előtt.