OVB Gépjármű-asszisztencia

Gépjármű-asszisztencia a MARSO-nál 

Ha érte már gépjárművedet útközben műszaki meghibásodás, üzemzavar vagy egyéb okok miatt vált menetképtelenné (pl. baleset, akkumulátor lemerülés vagy hibás tankolás, stb.), akkor pontosan tudod, jól jöhet ilyen esetekben egy telefonszám, amelyet azonnal felhívhatsz segítséget kérni! A gépjármű asszisztencia pontosan ilyen problémák esetén segít, hiszen lényegében egy olyan biztosítás, amely hasonló esetekben nyújt támogatást! 

Ahhoz, hogy jobban eligazodj, összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat az OVB gépjármű asszisztenciájával kapcsolatban! 

Kik tudják igénybe venni az OVB gépjármű asszisztenciát? 

Mindenki, aki az elmúlt két éven belül vásárolt szolgáltatást vagy terméket a MARSO-tól, vagyis ha autószerviz szolgáltatást igényeltél (pl. klímafeltöltés vagy olajcsere) vagy ha valamilyen terméket (pl. abroncs) vásároltál a MARSO-tól, választhatsz a kínált biztosítási szolgáltatások közül (lentebb). 

Milyen járművekre vehető igénybe a gépjármű asszisztencia? 

  • személygépkocsi  
  • motorkerékpár  
  • kistehergépjármű (max. 3,5t össztömegig) 

Mikor fordulhatunk segítségért a gépjármű asszisztenciához? 

  • defekt esetén 
  • akkumulátor lemerülésekor 
  • baleset elszenvedésekor 
  • motorhiba esetén 
  • műszaki vagy elektromos meghibásodáskor 
  • hibás tankoláskor 
  • kifogyott üzemanyagnál  
  • szélvédő repedésénél (szervizbe szállítás)  
  • letört tükröknél (szervizbe szállítás), stb.   

Fontos azonban tudni, hogy a javítási költségeket nem tartalmazza a gépjármű asszisztencia, csak az alábbi eseteket (alap- és kiegészítő szolgáltatások költségeit állja): 

1. ALAPSZOLGÁLTATÁSOK  

Helyszíni javítás: abban az esetben, amennyiben a jármű menetképtelenné vált és a helyszínen a biztosító úgy állapítja meg, hogy javítható, akkor segélygépjárművet és szerelőt delegál oda javítás céljából (ilyen eset lehet pl. a defekt vagy üzemanyag hiánya, akkumulátor lemerülés is). 

Gépjármű mentése: abban az esetben, amennyiben a jármű menetképtelenné vált és a biztosító úgy ítéli meg, hogy autómentőt küld és el is szállítatja azt. Ez történhet akár szakszervizbe, de akár az ügyfél által megadott címre, de ez utóbbi esetén a csomagban meghatározott kilométeren belül kell maradni. 

2. KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK  

Őrizet és tárolás: amennyiben hétvégén vagy munkaidőn kívül lett menetképtelen a gépjármű, a meghibásodást követő első munkanapig a biztosító téríti a gépjármű őrzését és tárolását. 

Szállás és utaztatás: amennyiben a menetképtelenné vált gépjármű javítása 24 óránál több időt vesz igénybe, a biztosító téríti az utazók elszállásolását vagy az úti célba történő továbbutaztatását. 

Cseregépjármű: amennyiben a menetképtelenné vált gépjármű javítása 24 óránál több időt vesz igénybe és a biztosított jogosult rá („B” kategóriájú gépjárműre). 

3. JÁRULÉKOS SZOLGÁLTATÁSOK  

  • a menetképtelenné vált gépjárműért egy személyt eljuttat a biztosító; 

  • a menetképtelenné vált gépjárművet külföldön szállították szakszervizbe, azonban időhiány miatt nem javítható ott vagy a biztosított nem kívánja ott megjavíttatni – ilyen esetben a biztosító a gépjárművet hazaszállítja. 

VÁLASZTHATÓ CSOMAGOK  

Az alábbi csomagok közül lehet választania a gépjármű tulajdonosoknak: 

1. MAGYARORSZÁGI területi hatályú csomagok 

  • Helyi csomag (gépjármű kora: 0-25 év): csak alapszolgáltatásokat tartalmaz – 6 050 Ft / év 
  • Regionális csomag (gépjármű kora: 0-20 év): alap-, kiegészítő- és járulékos szolgáltatásokat is tartalmaz – 9 300 Ft / év 

2. EURÓPAI területi hatályú csomagok 

  • Prémium csomag (gépjármű kora: 0-20 év): alapszolgáltatások, magasabb limittel kiegészítő szolgáltatások és járulékos szolgáltatások – 15 200 Ft / év 
  • Prémium Plusz csomag (gépjármű kora: 0-20 év): Prémium csomag szerinti szolgáltatásokat tartalmaz, magasabb gépjárműmentés és szállítás limittel – 18 300 Ft / év 

Partnerünk:  

Köss gépjármű-asszisztenciát a MARSO-val