Az MAN-nak szállít első szerelésű abroncsokat a Hankook

E-Cube Max teherabroncs:


Ezen típus, a gazdaságos üzemeltetés és energiahatékonyság mellett a környezettudatos kivitelével nyerte el az MAN döntéshozóinak tetszését. A gumit, az adott tengelyhez illeszkedő, speciális textúra jellemzi.
A fejlett gumikeverék miatt, az elődökhöz képest kevesebb hőt generál az abroncs, ami az alacsony gördülési ellenálláshoz is hozzájárul.

A Smartflex mintázat:


Közepes, illetve nagy hatótávolságra kifejlesztett teher- (illetve busz-) abroncs, melyek érdekessége a 3D-s öntisztító lamella rendszer, amellyel a rendellenes kopás ellen védekezik a gumi. (Ennek jelentősége, eg szállítmányozó cég esetében nem igényel plusz magyarázatot.)

A gumiabroncs mintát roppant széles futófelület jellemzi, ami optimális vonóerőt biztosít. Nagyon tudományosan hangzik, a Smartflexet (és a másik két Hankook tehergumit) is jellemző IMS (azaz Innovative Mixing System) amely a gumikveréken belül alkalmazott korom- és gumirészecske eloszlást takarja.

A tartósságot – a keveréken túl – a Hankook saját szabadalma, az ún. SCCT (Stiffness Control Contour Theory) biztosítja, amely lényege egy igen tartós gumiszövetváz.

,A tehergépjármű abroncsok szegmensében ütött nyélbe komoly üzletet a Hankook. A rácalmási gyár révén közeli ismerősként számon tartott, koreai gyártó, az MAN számos kamion típusára fog abroncsokat szállítani.

A járműóriások gyári alkatrészként kapnak Hankook papucsokat. Ami a „kulisszákat” illeti, a MAN Truck & Bus AG a Volkswagen Konszern részét képezi, amely a Hankook egyik legnagyobb ügyfele. (Több VW modell kap gyári szerelésű Hankook gumikat.)

Úgy fest a tapasztalatok jók, így bátran választotta a konszern a Hankook teherabroncsait is. A TGX, TGM és TGS kamionsorozat is ilyen gumikat kap a jövőben. Ami a mintákat illeti, a választás az E-Cube MAX teharabroncsra, a SmartFlex-re (ez egy új, négyévszakos modell) valamint a SmartWork nehézgépjármű abroncsokra esett.