Új gumikat kapnak a profi motorversenyzők is

A Dunlop egyébként nem kezdő a versenyabroncsok gyártásában, hiszen nem kevesebb, mint száznegyven versenysorozatba is szállít.

A KR106/108 és a Sportmax D212 GP Pro, ahogy több Dunlop abroncs is, megkapták az ún. NTEC technológiát, ami egy professzionális futóperemet eredményez. A motorversenyeken megszokott – megdöntött – kanyarodás ezt meg is követeli, hiszen ilyenkor komoly erőhatás jut a gumikra. (Az NTEC egy párnás réteg, melyet egy öv vesz körül, ami biztosítja a stabilitást, extrém magas sebesség mellet is.)

Egyébként Dunlop versenygumikon száguld Kovács Niki motorversenyzőnk is, aki jelenleg a legsikeresebb magyar női motoros.

Ami a közúti motorosoknak jó hír, a GP Pro (a másik új Dunlop abronccsal ellentétben) közúti közlekedésben is használható, így szinte versenyszintű élmény és stabilitás érhető el az autópályákon is. (Persze ott, ahol nincs sebességkorlátozás és biztonságosan használható a motor, nagy sebesség mellett is.)
,Kimondottan versenymotorokra specializált motor abroncsokkal jelentkezett nemrég a Dunlop gumigyár. Az új generációs szettektől további izgalmakat várnak a mérnökök, a különböző versenysorozatokat illetően. A KR106/108 és a Sportmax D212 GP Pro névre keresztelt motorgumik.

A szélsőségesen kifinomult motorosok számára is kedvezni próbálnak a Dunlop mérnökök, és a két új gumiabroncs, különféle, választható keverékkel jön ki, így a nagy teljesítmény és magas sebesség (e nélkül nem motorozás a motorozás, főleg ezekben a kategóriákban ugye) garantált.