Virtuális utazás Tommal és a Michelin nyári gumikkal



A program kulcsfigurája Tom volt, akivel virtuális utazásra indulhattak a versenyzők az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Lengyelország, Magyarország és Románia útjain. Minden egyes állomáson kérdéseket kellett megválaszolni, illetve valamilyen vezetésbiztonsági játékot végigcsinálni. Olyan témaköröket érintve, mint az útjelek, KRESZ szabályok, az éberség fenntartása vagy az időjárási viszonyokhoz való alkalmazkodás.

A fordulók győztesei egy virtuális jogosítványt kaptak minden országban, és közülük került ki a végső győztes is, aki egy Citroen C1-el lett gazdagabb! Természetesen Michelin nyári gumikkal felszerelve.
,2012-ben indította a Michelin gumiabroncs gyártó, Facebook kampányát, amivel a fiatal sofőröket (és leendő autó tulajdonosokat) célozták meg. A Facebookon ugye a 16-24 éves korosztály nagy számban (80%) jelen van, így adott volt a csatorna a francia gumi cég előtt is. (Mellesleg a Marso is fent van a népszerű közösségi oldalon, ha tetszenek a cikkek, megköszönjük a likeokat és megosztásokat!)

A másik trend, ami a kampány indítója volt már szomorúbb. Az említett korosztály kétszeres eséllyel okoz vagy szenved el valamilyen autóbalesetet a statisztikák szerint, mint idősebb, tapasztaltabb vezetőtársaik.

Tom és a Michelin gumikon futó Citroen

 

A Michelin kampány témája, éppen ezért a vezetés biztonság volt, azon belül is hangsúlyozva a téli és nyári gumiabroncsok szerepét