Nokian Tyres márka népszerűsítése
A Nokian Tyres márka népszerűsítésére nemcsak vásárláshoz és szereléshez kötött fogyasztói promóciót szervezett a MARSO Kft. a téli átszerelési időszakban Magyarországon, de az autósok elérésére közterületi kampányt is indított novemberben.
A BIZTONSÁGRA HÍVJA FEL A FIGYELMET AZ AUTÓPÁLYÁK MELLETT
A téli abroncs szükségességére hívja fel a figyelmet a Nokian Tyres idén novemberben a magyarországi autópályák mentén. A gépjárművel közlekedők bármelyik autópályát is választják az ősz utolsó hónapjában, garantáltan összefutnak a tél bajnokának kampányával, mely szerint: Téli gumi = nagyobb biztonság!
Nokian Tyres közlekedés biztonsági plakát a hazai autópályák mellett novemberben:

A LEGNAGYOBB NAD PARTNEREK SZÁMÁRA HELYI ÓRIÁSPLAKÁT KAMPÁNYT SZERVEZETT
A MARSO téli betárolási akciójának keretében a minimumot elért Nokian Tyres hivatalos forgalmazó (NAD) partnerek perszonalizált óriásplakát helyet választhattak ki. 21 NAD partner élt a lehetőséggel, amelynek köszönhetően november-december időszakban 18 településen találkozhatnak az autósok a Nokian Tyres kampányával: "Jót jó helyen!"
NAD szerviz perszonalizált helyi óriásplakát:

A Nokian Tyres hivatalos forgalmazó (NAD) szervizekben a Nokian Tyres Gumiabroncs garanciára is regisztrálhatnak a legalább 2 abroncsot vásárló felhasználók, így defekt esetén, akár ingyen gumiabroncsra is számot tarthatnak. A téli gumiabroncs választékról és a garancia részleteiről a NAD szervizekben kaphatnak bővebb felvilágosítást. A Nokian Tyres prémium minőségű téli abroncsai méltán népszerűek a hazai utakon, hiszen az innovációban élen járó gyártó a biztonság mellett a fenntarthatóságot is mindig szem előtt tartja.