A Bridgestone online kampányát díjazták
Címkék
                                                                    
                                                            Dátum
                                2014.11.15. 15:12
                            
                        A díjátadón a gumigyártó európai vezetője elmondta, a kampány során mind a Bridgestone, mind pedig Valentino Rossi növelte reputációját, a rajongók pedig a visszajelzések alapján szívesen vettek részt az online versenben. A győzteseknek örök emlék marad a MotoGP-s futam és a találkozó.

Egyúttal köszönetet mondott a vezető, a HPS Group embereinek, akik életre hívták a Club46 kampányt, begyűjtve ezzel a „Best Content Creation” díjat.
Az alábbi videó egyébiránt tényleg a megosztás linkre irányítja az ember kezét.
,A Bridgestone Club46 lett a legjobb tartalommal rendelkező online kampány a Wirehive 100 Awards szavazásán. A kampány a számos résztvevő és megosztás miatt kapta az elismerést.
A Bridgestone egy olyan online játékot hirdetett meg, melynek főnyereménye – a számos más értékes nyereménytárgy mellett – egy exkluzív találkozó volt Valentino Rossival egy MotoGP futamon, melynek minden költségét az abroncsgyártó állta.
A kilencszeres(!) világbajnok motoros úgy nyilatkozott, rengeteget szórakozott a kampány promó videóinak készítésekor és örömmel fogadta, az Európa minden pontjáról érkező raongókat.
                    
                
Egyúttal köszönetet mondott a vezető, a HPS Group embereinek, akik életre hívták a Club46 kampányt, begyűjtve ezzel a „Best Content Creation” díjat.
Az alábbi videó egyébiránt tényleg a megosztás linkre irányítja az ember kezét.
,A Bridgestone Club46 lett a legjobb tartalommal rendelkező online kampány a Wirehive 100 Awards szavazásán. A kampány a számos résztvevő és megosztás miatt kapta az elismerést.
A Bridgestone egy olyan online játékot hirdetett meg, melynek főnyereménye – a számos más értékes nyereménytárgy mellett – egy exkluzív találkozó volt Valentino Rossival egy MotoGP futamon, melynek minden költségét az abroncsgyártó állta.
A kilencszeres(!) világbajnok motoros úgy nyilatkozott, rengeteget szórakozott a kampány promó videóinak készítésekor és örömmel fogadta, az Európa minden pontjáról érkező raongókat.