Bridgestone DrvieGuard technológia
Címkék
                                                                    
                                                            Dátum
                                2014.09.09. 14:11
                            
                        A DriveGuard – a megerősített oldalfalakon túl – olyan megoldásokkal lett felvértezve, mint a speciális hűtőborda rendszer, melynek lényege, hogy az áramló levegő megtörésével oszlatják el a hőt. 
Ami a gumikeveréket illeti, magas szilikát tartalmú vegyületet használtak a Bridgestone-nál, ami stabil tapadást ad az abroncsokhoz.
Természetesen – ahogy a run-flat abroncsok mindegyike – a DriveGuard is csak TPMS rendszerrel ellátott autókban használható
Az alábbi ábrákon szemlélteti a Bridgestone, a DriveGuard technológia lényegét.
,Az úgynevezett run-flat (vagy defekttűrő) abroncsokról volt már szó. (Két részes íráson keresztül foglalkoztam olyan kérdésekkel, hogy vajon haszálható-e ezen speciális abroncs, régebbi autókon, vagy kombinálhatók-e a hagyományos és a run-flat gumik.  
Ezeket az írásokat itt találod: I.rész ; II.rész )
Ma pedig a Bridgestone megoldásával,a DriveGuard technológiával ismerkedhettek meg. A gyártó célja egy olyan rendszer volt, mellyel a sofőrök elkerülhetik a defektekkel járó „azonnali kellemetlenségeket.”
A DriveGuard abroncsokkal erre van lehetőség, nem kell azonnal vesztegelni, hiszen az abroncs, 80 kilométert képes még megtenni (ugyanekkora, azaz 80 km/órás sebesség mellett) defektesen.
                    
                Ami a gumikeveréket illeti, magas szilikát tartalmú vegyületet használtak a Bridgestone-nál, ami stabil tapadást ad az abroncsokhoz.
Természetesen – ahogy a run-flat abroncsok mindegyike – a DriveGuard is csak TPMS rendszerrel ellátott autókban használható
Az alábbi ábrákon szemlélteti a Bridgestone, a DriveGuard technológia lényegét.
,Az úgynevezett run-flat (vagy defekttűrő) abroncsokról volt már szó. (Két részes íráson keresztül foglalkoztam olyan kérdésekkel, hogy vajon haszálható-e ezen speciális abroncs, régebbi autókon, vagy kombinálhatók-e a hagyományos és a run-flat gumik.  Ezeket az írásokat itt találod: I.rész ; II.rész )
Ma pedig a Bridgestone megoldásával,a DriveGuard technológiával ismerkedhettek meg. A gyártó célja egy olyan rendszer volt, mellyel a sofőrök elkerülhetik a defektekkel járó „azonnali kellemetlenségeket.”
A DriveGuard abroncsokkal erre van lehetőség, nem kell azonnal vesztegelni, hiszen az abroncs, 80 kilométert képes még megtenni (ugyanekkora, azaz 80 km/órás sebesség mellett) defektesen.