Válj eggyé vele! - Téli snowboardos kampány a Hankook-tól


A téligumik és az emóciók

Hiába, már a téligumikat sem lehet pusztán racionális alapon eljuttatni a vevők tudtába vagy kialakítani a megfelelő márka asszociációt. A prémium márkák rendre az emócióinkra akarnak hatni egy-egy gumiabroncsuk vagy a teljes márka bemutatásánál. Nem elég a tapadás téli körülmények között, vagy a gumi élettartama, esetleg üzemanyag felhasználása, mint motivációs tényezők, egy Hankook téligumival eggyé is kell válni. Legalábbis a marketingrészleg ezt szeretné üzenni.
,Találkoztatok a Hankook téligumik és az autósok közötti egységet bemutató tv reklámokkal? A koreai nyári és téligumi gyártó, a Válj eggyé vele! fantázianevet adta kampányának. A koncepció ismerős lehet, hiszen a nyári abroncsoknál már láthattunk a mostani, téli környezetben játszódó reklámspotokhoz hasonló filmeket, amik díjat is nyertek. (Többek között az Auto Bild szaklapét is!)
Irigylésre méltó a Hankook marketing büdzséje.

Téli gumiabroncsaik és magának a márkának a bemutatásához, illetve legutóbbi snowboardos reklámfilmük leforgatásához, meg sem álltak az új-zélandi hegyekig, ahol ezerkétszáz méteres magasságban készültek az egyedi snittek.
A vágásért, fényképezésért és a forgatás színvonalának biztosításáért a Hankook leigazolta Jeffrey Darlingot, aki dolgozott már többek között a Lexusnak, a Mazdának vagy Abu Dhabi turisztikai hivatalának. (Darling többszörös díjnyertes rendező és a Hankook téligumik visszatérő filmese.)